استاندارد سازی اندازه بنر :
فکر میکنم کلمه یا واژه ی استاندارد از قدیم و نیام در سراسر جهان تونسته یک اطمینان رو در بین تک تک ماها ایجاد بکنه و خواه ناخواه وقتی به این واژه میرسیم یک حس اطمینان در ذهنمون ایجاد می شه ، حالا اصلا رو چه حساب و کتابی ما باید به استاندارد بودن یا نبودن تبلیغات بنری دقت داشته باشیم .
در این باره پیشنهاد میکنم حتما در ادامه مقاله همراه ما باشید .
نکته : این مقاله در 2 بخش به شما ارائه می شود که بزودی بخش دوم آن در سایت قرار خواهد گرفت .
جایگاه بنر
همانطور که در مطالب پیشین در مورد تاثیر جایگاه بنر بر تبلیغات پرکلیک صحبت کردیم ، در تبلیغات بنری که بیشترین تمرکز ما رو به خودش اختصاص داده استاندارد بودن سایز یا اندازه و ابعاد یک بنر تبلیغاتی از اهمیت بالایی برخوردار است که مهمترین اون هم قرار گرفتن اندازه هایی ست که میتوان اونها در فرم ها و جایگاه مناسب و البته پربازدید و پر بیننده ای در تبلیغات سایت ها به نمایش در آورد و فکر نمیکنم افراد زیادی از تبلیغ دهندگان باشند که نخواهند بیشتر در بین کاربران و مشترکان یک وب سایت دیده شوند .
بخش دوم سایز استاندارد طراحی بنر تبلیغاتی ، بزودی
پس از مطالعه سایز استاندارد بنر تبلیغاتی
دعوت می شوید به مشاهده صفحات :
:: برچسبها:
سایز استاندارد بنر تبلیغاتی ,
سایز بنر ,
بنر تبلیغاتی ,
کمپین بنر ,
:: بازدید از این مطلب : 1898
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0